Sinds afgelopen april mochten wij Anita van The Orderly Office verwelkomen in House of Vision. Deze onderneemster is gespecialiseerd in hoogwaardig office support (freelance PA/office manager)
Met haar man en 2 kinderen woont zij in Voorschoten en was op zoek naar een leuk kantoor wat centraal gelegen is en weinig reistijd. Bij House of Vision konden we haar dit bieden en zit zij hier inmiddels helemaal op haar plek.
Sinds ze gestart is met The Orderly Office heeft ze vanaf dag 1 veel opdrachten en gaat het heel goed.
Na jarenlang in dienst te zijn geweest in functies als office manager en bestuurs-ondersteuner heeft zij de stap gezet naar zelfstandig ondernemer. In loondienst kreeg ze letterlijk te horen dat ze soms te snel ging, waardoor ze zich geremd voelde in haar werk. Maar als je ambitie hebt, moet je ook in een ambitieuze omgeving werken. dus gaf haar toenmalige personal coach haar het laatste zetje dat nodig was om voor zichzelf te starten.
Op zowel zakelijk als persoonlijk vlak is ze enorm gegroeid en merkt ze dat het ondernemerschap perfect bij haar past. Nieuwe ideeën, sparren, brainstormen vind ze heerlijk en zo blijft ze dagelijks scherp en probeert ze haar klanten in het werk altijd een stap voor te blijven waardoor haar klanten volledig ontzorgt worden
Anita neemt het hele gedeelte van office management / PA uit handen en zorgt voor orde in de chaos, brengt structuur aan en zorgt dat werkprocessen worden geoptimaliseerd .
Er is veel vraag en dus zal ook uitbreiding van haar team op korte termijn worden gerealiseerd. Heb jij interesse in de diensten van deze freelance office assistant of wil je meer weten?
Bekijk hier de website The Orderly Office
Anita, wij zijn blij met jou als huurder en wensen jou alle geluk!