Binnen House of Vision zijn diverse ondernemers gevestigd van zorgprofessionals tot financiële dienstverleners. We zijn trots op die diversiteit en geloven dat je als ondernemers van elkaar en elkaars sector kunt leren. We stellen daarom graag de bedrijven binnen House of Vision even voor. We spreken met Harm Wijsman, oprichter van HighTech Content.
Wat doet High Tech Content?
HighTech Content is biedt Marketing-as-a-Service voor B2B tech bedrijven. We zijn eigenlijk een externe marketingafdeling voor hele technische MKB’s. We helpen de kennis en producten op een begrijpelijke manier naar de markt te communiceren. Denk bijvoorbeeld aan de website, social mediakanalen, e-mail en Google marketing. Naast online marketing ondersteunen we ook in PR, presentaties, beurzen en subsidieaanvragen.
Voor wie ben je er?
Onze doelgroep is super specifiek. Onze naam zegt het al: high tech. Zo werken we bijvoorbeeld voor bedrijven die printplaten produceren of een technische B2B oplossing naar de markt willen brengen. Een megamarkt de voor de gewone consument vaak onzichtbaar blijft. Zo zitten printplaten bijvoorbeeld in telefoons, huishoudelijke apparatuur, medische apparaten, elektrische auto’s, landbouw applicaties en ga zo maar door. Eigenlijk alle partijen die in zo’n keten zitten, kunnen we ondersteunen in hun marketing. Met specifieke kennis binnen het vakgebied in combinatie met de marketingachtergrond kunnen we een goede vertaalslag maken naar effectieve bijeenkomsten en pakkende content die werkt en partijen met elkaar verbindt.
Welk probleem los je op?
We werken voornamelijk in voor MKB bedrijven in de industriële elektronica industrie. Binnen MKB’s komt marketing en communicatie vaak te liggen bij de directeur of de officemanager. Marketing komt er in ieder geval ‘bij’. Iemand volledig in dienst nemen met kennis van de branche is lastig en kostbaar. Met HighTech Content dichten we dat gat. Onze specialisten schakelen met één persoon binnen het bedrijf en stelt met vakkennis de content op. Of het nu gaat om een website die om actie vraagt, een subsidieaanvraag juist formuleren of een bedrijfspresentatie om je poteniele nieuwe klant omver te blazen. Moeilijke content schrijven in Jip en Janneke taal is onze kracht.